Tuesday, April 10, 2012

Zed Zaidi sayang Aaron Aziz

Beberapa hari lpas aku ada post entry pasal kemenangan Aaron Aziz dipertikaikan sesetengah pihak...ABPBH 2011
and now aku nak cite pasal zed zaidi xpuas hati k
enapa orang Malaysia xmenang malam tu instead Singaporean.....

"Apa Hebat Sangat Ke Artis Luar Ni" itu lah luahan ketidakpuas hati zed terhadap kemenangan Aaron..

antara input dalam blog zed zaidi Assalamualaikum kepada semua… wah..!!! makin panas cerita aku bila balik dari ABPPH tak sangka macam pisang panas!. Tapi aku tak kisah.. “AKU KENA BUAT APA YANG AKU PERLU BUAT” dah jadi TANGGUNGJAWAB aku s
ebagai seorang PEMIMPIN yang harus membuat kerja dengan AMANAH, JUJUR, IKHLAS dalam PERJUANG! Ya! aku sedar ramai yang suka, dan lagi ramai yang TAK SUKA AKU!, aku tak kisah! BERANI KERANA BENAR, aku memegang prinsip ” WALAUPUN PAHIT TERPAKSA DI TELAN ” dan ” KALAU TAKUT DI LANDA OMBAK, JANGAN BERUMAH DI TEPI PANTAI!!! “.

Mengenai status di TWEETER dan FACEBOOK aku, Aku TETAP dengan PENDIRIAN AKU! oleh kerana setiap statement yang aku buat aku akan bertanggungjawab, dan untuk pengetahuan semua, ada aku sebut nama ARTIS KE? ada aku sebut EVENT MANA KE? jadi bila aku meletakan status yang aku BERBANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA, menjadi pertikaian oleh RAKYAT MALAYSIA, KENAPA EH? Bukan korang pemegang MYKAD ke? ke korang pemegang ID KAD atau PASSPORT dari NEGARA LAIN? hmmm…

ok itu jer....





aku rasa sebab ape jd sampai mcm tu...
  • populariti
  • cemburu
  • Aaron hot but i am not hahaha

tp aku bukan tentang pon zed zaidi ni...ade btolnye ade yg x betolnyer...

dunia artis mcm ni lah...ko yg reka sendiri and masalah tu pon ko reka juga....

p/s:comolot je lah 2 orang ni....haish!!

1 comment:

  1. statement reply zed bajet konon2 rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke tak tahu event manee dan siapa yang dia maksudkan? adoiii...sebagai orang yang di pilih jadik naib pengerusi seniman konon2 nye..bercakap tu matang lah sikit..

    serious, saye tak nampak kematangan zed dalam isu ni..saya bukanlah fanatik sgt dengan aaroz tapi admit that he deserved the throphy.

    ReplyDelete