Sunday, April 8, 2012

Karnival Kerjaya di Mid Valley

Apekah entry ni....? last week aku g karnival kerjaya kat mid valley...bolehlah..tp nakharom ramai orang....

Tp yg aku nak cite xde kne mengena pon ngan karnival kerjaya tu...hahaha..mesti orang bengang bace blog aku aleh2 aku citer len....maaf la yer...

alkisah saja jalan2 kan..nak2 lg jumpa kawan lama..kawan sekolah..xke happy..bukan sehari dua x jumpa...bertahun ok!... so kiranya masa ni digunakan untuk merapatkan hubungan silaturahim katenyer..wah!!!

lpas dah g karnival tu aku ngan members aku g lah lpak2 kat food court mid valley tu...lapar la wei..ko ingat x lapar ke?

so aku pon xtau nak makan ape...just aku follow je member aku ni ha..pulak kan die ni die hard fan korean music drama dan segala-galanya...so die pon order lah makanan korea...xkan makan makanan arab kot...

so aku pon try lah...walla!

ni larupenyer...oleh kerana aku ni x kesah sangat makan cuma tolak batu ngan kayu jer...so layan kan je lah...on my 2nd thought sedap juga rupenyer..

ni aku x ingat da apa nama menu ni...

antara tetamu yg menyerikan food court midvalley

two korean girls yg lahir di Malaysia...mwahahaha...jangan marah!

p/s: well when u guys happy pretty much masa begitu pantas...btol...rasa rindu nak lpak lg...so mana2 yg berkawan tu hargailah kawan anda yer...

No comments:

Post a Comment